سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تا حالا کتک خوردی؟

اگه جوابت منفیه دیگه به خوندن ادامه نده چون نیاز به همدردیت دارم.

قبول داری کتک خوردن آدم رو عوض میکنه

گاهی بعد از کتک خوردن آدم به همه چیز علاقه مند میشه .

همه چیز برات زیبا میشه .دلت نازک میشه بطوریکه اشکت برای درد همه روان میشه قلبت به عشق همه میتپه  از همه چیز راحت میگذری...

حالا فک کن اونی که داره کتکت میزنه دوستت داره و توهم دوستش داری !

وقتی میزنه هیچی نمیگی .داد نمیزنی صدات درنمییاد. میگی بذار بزنه  ناراحتیش تمام شه ،بذار بزنه ولی من دوشتش دارم؛ چون این کازش یعنی به من محبت داره.

توجه داره .

بعد از اینکه رفت یه کناری نشست، یواشکی نگاهش میکنی ببینی قیافه اش چه جوریه ؟ پشیمون شده و داره با محبت نگاهت میکنه ؟

اگه این جور باشه دلت بیشتر تنگ میشه میگی چرا ناراحتش کردم ؟

شایدم بگی بیا بازم بزن اما نگاهم کن ... دوستم داشته باش ...به من پشت نکن عزیزم...

ولی خدا نکنه  که بهت نگاه نکنه .خدا نکنه آروم نشده باشه ،خدانکنه این کتک ها حقت باشه اون وقت جیغ میزنی داد میکشی جلب توجهش رو میکنی ...

هی میگی منو بزن اما اخم نکن عزیزم رو تو ازمن برنگردون.

اگه محبوبت بزنه توی سرت و دیگه نگاهت نکنه گریه ات بند نمیاد همه جات درد میکنه؛ از همه بیشتر روحت...


،حالا اگه اونی که میزنه رو دوست نداشته باشی ،موقع کتک خوردن داد نمی زنی،گریه نمیکنی تا نفهمه ناراحتی ات رو !

مخصوصا اگه جلوی چشم کسی که دوستت داره بزنه .چه رنجی داره قلب آدم له میشه اما صدات در نمیاد تا محبوبت کمتر اذیت بشه .مخصوصا اگه نتونه بیاد جلو کمکت کنه .مثلا دستاشو بسته باشن...

ولی ای کاش توی صورتت نزنن،

 آدم روحش زخمی میشه ..

میمونی جای کبودش رو چطور پنهان کنی، دیگه توی صورت عزیزانت نمیتونی نگاه کنی .

داد نمیزنی اگه بخاطر محبوبت کتک خورده باشی. مثل کوه می ایستی

نمیگذاری صورتت رو ببینه دردهات رو ببینه.

دیگه دلت خیلی تنگ میشه.

یه دنیا به اندازه وسعت غم تو جانداره.

 شانه های تو خسته است تاب تحمل نگاه محزون محبوب رونداره.

دیگه نمیتونی بمونی...

ولی اینقدر سرشار از عشقی که تا آخرین لحظه دعا میکنی برای همه

ونگرانی برای کسانی که بعد از تو باز هم کتک میخورند سیلی میخورند...12


 


نگارش در تاریخ یکشنبه 91/1/13 توسط  | نظر

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

خرید vpn