سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خائن الحرمین
ماکان للمشرکین ان یعمروا مساجد الله....   17توبه
عجبم از این روزگار که بدترین مخلوقاتش را صاحب اختیار بهترین مکانها کرده است.
قبیله ای که حاصل ولد نامشروع یهود وعرب جاهلی است.
که مصداق کامل" الاعراب اشد کفراً و نفاق" است.
هر جا مسلمان کشی باشد این قوم به یاری دشمنان میشتابند، میخواهد غزه ای مظلوم باشد که متهم به ناصبی اش می کنند یا لیبیایی بدبخت دیکتاتور زده یا شیعه 12امامی بحرینی یا نمیدونم چی چی اردنی و مصری و...
گاهی هم از روی غریب نوازی و حسن نیت دیکتاتور بدبخت تاریخ مصرف گذشته ای را جای خواب میدهد!!
در تاریخ کسی سراغ ندارد که وهابی باغیر مسلمان جنگیده باشد!
برای بردن آبرو از اسلام وهابی بهترین نمونه است.
هر چند گفتم وهابی ولد نامشروع فکر صهیونیستی وجهالت عربی است اما اصلا نمی توان این دو رااز هم جداکرد،اصلا یکی هستند با 2اسم  متفاوت.
هر دو به شدت خود پرستند.خون همه را نجس و ریختنش را مباح و حلال میدانند.
مال و اموال همه برای آنهاست وما آن را از آنها غصب کرده ایم و آنها سرور وآقای کل دنیا هستند.هر دو به نابود کردن مقدسات کمر بسته اند البته با روشهای متفاوت.
وهابی نماد شیطان پرستی(آبلیسک) را که برای مسلمانان به منزله خانه شیطان است را به بهانه وسعت دادن به آن، محو وبه جای آن دیواری سیمانی میگذارد تا خدای ناکرده سنگتان به خطا نرود!!!
برجهای پوشالی خائن الحرمین به عظمت کعبه طعنه میزند وتوبه هر سمت که رو کنی به جای وجه الله آنها رامیبینی.
خائن الحرمین که بارها به یاری حامی شماره یک خود،آمریکا واسرائیل،شتافته وبا پولهایش مرده آنها را احیا کرده است، در برابر مسلمانان مظلوم عراق و فلسطین و اردن و مصرو... وظیفه ای جز کمک به محو آنها ندارد. اگر جاهلیت اولی را ندیدید شما را به دیدن جاهلیت ثانی بشارت میدهم.
اعراب خشک مغزی که جز واژه کفر و شرک و بدعت و کذب ترجیع بندی در کتب خود ندارد،آنها که خود بدعتی نوظهورند و باید اول حقانیت خود را به اثبات برساند،نیامده همه را مشرک و کافر میداند.در زمانه ای که دموکراسی و و مردم سالاری اجباری دنیا را فرا گرفته،حکومت این طائفه که مظهر یک حکومت عقب افتاده عصر حجری است به راحتی نفس میکشد و میکشد.
القاعده که یکی دیگر از شاهکارهای این قوم است،دلیل خوبی است برای مسلمان کشی در هرجای دنیا البته به جز پایگاه اصلی آنان که کانون شرور پروری است.
اینان همان بازماندگان  خوارجند که فقط یکی مثل امیرالمومنین می توانست از روی زمین محوشان کند.اصلا به خاطر همین است که کینه علی و اولادش را به دل دارند وآخر هم به دست آخرین میوه باغ علوی و فاطمی ریشه کن خواهند شد ان شاالله .
اما ما چه کردیم؟حج های مستحبی به جاآوردیم و سوغات خریدیم و تحقیر شدیم و فحش شنیدیم وپول خرج کردیم وحسرت صف های منظم و قرائت عالی امام جماعت مسجد الحرام را خوردیم و پول خرج کردیم و کتک خوردیم و پول خرج کردیم وتهمت شنیدیم و پول خرج کردیم و ثواب خریدیم و پول خرج کردیم و.....
حالا وهابی شیعه را به همه نشان میدهد که به جای نماز جماعت پشت درهای بسته مغازه ها
می ایستد تا صاحب مغازه از نماز جماعت اجباری اش برگردد وبه او بنجل های  چینی را به جای سوغات مکه و مدینه بفروشد.
اما حکومت با کفر باقی می ماند اما با ظلم نه.
ان شاالله آن قدر لایق باشیم که روزی همراه با بقیه الله الاعظم "روحی له الفدا" در پاک کردن این لکه ننگ از دامن اسلام شریک باشیم.


نگارش در تاریخ چهارشنبه 90/1/10 توسط  | نظر

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

خرید vpn